10 تا از بهترین پرینترهای خانگی 2019

اگر فکر نمی کنید به یکی از بهترین پرینترهای خانگی خود نیاز دارید ، دوباره فکر کنید. دقیقاً مانند مطب، به یک پرینتر در خانه خود نیاز دارید که بتواند چاپ بدون مضرات را انجام دهد. از این گذشته، وقت شما در خانه نیز به همان اندازه زمان کار در محل کار مهم است ، به خصوص با توجه به شرایط فعلی و کار اجباری.
بهترین پرینترهای خانگی باید پرینت بیشتری نسبت به چاپگرهای معمولی داشته باشند زیرا خانواده های مدرن نیاز به چاپ طیف گسترده ای از اسناد دارند.
بعلاوه ، یک چاپگر خانگی می تواند شما را از هدر دادن پول زیادی نجات دهد و برخلاف چاپگرهای تجاری بزرگ و حجیم ، این چاپگرها فضای کمی را به خود اختصاص می دهند و می توانند لیزری یا مبتنی بر جوهر باشند.
مهم نیست که چه اندازه تقاضای خانواده و خانواده را داشته باشید ، بهترین پرینترهای خانگی را شما در این لیست پیدا خواهید کرد. و ابزار مقایسه ما اطمینان حاصل می کند که شما بهترین پرینترهای خانگی مد نظر خود را پیدا کنید.

بهترین پرینترهای خانگی :

1- Brother INKvestment MFC-J995DW

مشخصات فنی :
دسته: پرینتر جوهر افشان
سرعت چاپ:
مشکی: 12 Iso ppm
رنگی: 10 Iso ppm
ظرفیت کاغذ: 150 برگه
اندازه کاغذ: A4
وزن: 8.7 کیلوگرم

نقاط قوت: فشرده – جمع و جور/ به اندازه کافی قابل اعتماد برای مشاغل کوچک است
نقاط ضعف: صدای بلند و کمی کند

با وجود اندازه جمع و جور ، Brother INKvestment MFC-J995DW یک چاپگر هیولا است. این فوق العاده کارآمد است ، بدون اینکه نیاز به تغییر کارتریج جوهر خود داشته باشید تا یک سال می توانید چاپ کنید. و همچنین یک ماشین غنی از ویژگی و شهود مناسب برای هر خانه یا دفتر کاری کوچک است. شما می توانید تقریباً از هر دستگاهی به صورت بی سیم آن را چاپ کنید ، و برای موبایل ، حتی به یک شبکه برای انجام این کار احتیاج ندارید ، به لطف فناوری NFC (نزدیک ارتباطات میدانی) که مستقیماً به چاپگر متصل می شود.
این پرینتر دارای صفحه نمایش رنگی 2.7 اینچی است و قابلیت اسکن نیز دارد.

2- Canon Pixma TS9120

مشخصات فنی :
دسته: پرینتر جوهر افشان
سرعت چاپ:
مشکی: 15 Iso ppm
رنگی: 10 Iso ppm
ظرفیت کاغذ: 100 برگه
ندازه کاغذ: A4
وزن: 6.6 کیلوگرم

نقاط قوت: سیستم جوهر فردی 6 رنگی/ چاپ ابر ، بلوتوث و رسانه های اجتماعی
نقاط ضعف: کارتریج های جوهر کوچک

به لطف سیستم جوهر افشان 6 رنگی ، Canon Pixma TS9120 نتایج خارق العاده ای با کیفیت عکس ارائه می دهد. کانن همچنین از لحاظ قابلیت اتصال بسیار انعطاف پذیر است و امکان چاپ هر دو بلوتوث و wi-fi را نیز فراهم می آورد. و شما به هیچ وسیله محدود نمی شوید. اگر می خواهید از رایانه لوحی یا تلفن هوشمند یا حتی از ابر چاپ کنید ، Canon می تواند آن را اداره کند. این چاپگر همچنین دارای برخی از ویژگی های خاص عکس مانند جوهر آبی عکس به عنوان بخشی از سیستم 6 رنگی و فیلترهای خلاق داخلی برای افزودن چیزی کمی به عکس های شما است. سرانجام ، این چاپگر با انتخاب سه گزینه مختلف رنگی با دو رنگ متفاوت انتخاب می شود و گزینه های زیبایی را به شما ارائه می دهد که در چاپگرها واقعاً آنها را نمی بینید.

3- Epson EcoTank ET-3760

مشخصات فنی :
دسته: پرینتر جوهر افشان
سرعت چاپ:
مشکی: 15 Iso ppm
رنگی: 8 Iso ppm
ظرفیت کاغذ: 150 برگه
اندازه کاغذ: A6
وزن: 7.3کیلوگرم

نقاط قوت: چاپ بدون کارتریج/ تعویض جوهر تا 2 سال طول می کشد
نقاط ضعف: ارزان نیست

این پرینتر فاقد کارتریج است و به جای آن بطری های قابل شارژ قابل استفاده وجود دارد که در عوض حاوی جوهر تا دو سال می باشد. این ظرفیت کاغذ گسترده نیست ، فقط 150 ورق در هر زمان است پس هنگام خرید بسته به نیاز خود به ظرفیت کاغذ توجه کنید. این پرینتر کمی گران است ، اگر به گرفتن کارتریج های جایگزین فکر کنید ، آن وقت میبینید که حتی می توانید در پول خود صرفه جویی کنید، چون لازم نیست پولی صرف خرید کارتریج کنید.

4- HP LaserJet Pro M15w

مشخصات فنی :
دسته: چاپگر لیزری رنگی
سرعت چاپ: ppm 19
ظرفیت کاغذ: 100 برگه
اندازه کاغذ: A4
وزن: 3.8کیلوگرم

نقاط قوت: بسیار کوچک/قیمت وسوسه انگیز
نقاط ضعف: چاپ مضاعف وجود ندارد/ نمایشگر ندارد

هنگامی که ما آن را آزمایش کردیم ، این کوچکترین چاپگر لیزری در اطراف بود و احتمالاً چنین خواهد بود. LaserJet Pro M15w به اندازه یک جوهر افشان کوچک و ارزان است ، اما با تمام سرعت ، اقتصاد و قوام لیزر ، از بسیاری جهات چاپگر خانگی ایده آل است. این امکان را دارد که صد برگ کاغذ را نگه داشته و روی آنها با سرعت قابل توجه PPM 19 چاپ کند. متأسفانه هیچ حالت دوبلکس ، و نمایشگر وجود ندارد.

5- HP Envy 5055

مشخصات فنی :
دسته: پرینتر جوهر افشان رنگی
سرعت چاپ: ppm 10
ظرفیت کاغذ: 100 برگه
اندازه کاغذ: A4
وزن: 5.4کیلوگرم

نقاط قوت: قیمت ارزان/راحتی در کار
نقاط ضعف: هزینه جوهر بالا/ اتصال ضعیف

این پرینتر می تواند اسکن و کپی کند ، اما قدرت واقعی آن در چاپ عکس ها است.
قدرتمندترین برنامه چاپ ما تا کنون – برنامه HP Smart به شما امکان می دهد تا به راحتی پرینتر بی سیم خود را تنظیم کنید ، اسناد را با دوربین خود اسکن کنید و از رسانه های اجتماعی یا cloud مانند iCloud ، Google Drive و Dropbox چاپ کنید.
بدون توجه به اتصال بودن به شبکه یا دستگاه تلفن همراه خود ، اتصال Dable Band Wi-Fi و Bluetooth Smart یک اتصال پایدار را برای عملکرد پایدار برقرار کنید.

6- Epson WorkForce WF-7210DTW

مشخصات فنی :
دسته: پرینتر جوهر افشان رنگی
سرعت چاپ: ppm 18
ظرفیت کاغذ: 500 برگه
اندازه کاغذ: A3
وزن: 15.5کیلوگرم

نقاط قوت: چاپ A3 مضاعف/ سینی کاغذ عمیق
نقاط ضعف: جوهر گران قیمت/ بدون پورت USB جلو

تقریبا بیشتر چاپگرها می توانند کاغذ A3 را چاپ کنند، اما مواردی که می توانند به طور خودکار در هر دو طرف صفحه A3 چاپ کنند ، بسیار نادر هستند. WorkForce WF-7210DTW یکی از آن پرینتر های نادر است و این کار را با موفقیت انجام می دهد. کیفیت چاپ چشمگیر است ، متن آن تک رنگ یا یک عکس براق. ویژگی ها ی این پرینتر شامل اتصال Wi-Fi و NFC است و هر دو سینی کاغذی می توانند 500 صفحه را با هم جمع کنند.

7- Kyocera Ecosys P5026

مشخصات فنی :
دسته: پرینتر لیزری رنگی
سرعت چاپ: ppm 26
ظرفیت کاغذ:250 برگه
اندازه کاغذ: A4
وزن: 21 کیلوگرم

نقاط قوت:
چاپ سریع مضاعف
بی سر و صدا چاپ می شود
نقاط ضعف:
رابط اولیه/ گران

این پرینتر لیزری فریبنده با توجه به ظرفیت بالای کاغذ و تونر ، فضای نسبتاً کمی را اشغال می کند. این بدان معناست که می توانید چاپ را به سرعت و کارآمد و با هزینه کمتر در حال اجرا نسبت به یک جوهر افشان معادل حفظ کنید.رابط میزبان USB از چاپ و اسکن در دسترس ، چاپ بی سیم استاندارد و مستقیم Wi-Fi پشتیبانی می کند.

8- Brother MFC-J5945DW

مشخصات فنی :
دسته: لیزر رنگی 4 در 1 MFD
سرعت چاپ: ppm 22
ظرفیت کاغذ:500 برگه
اندازه کاغذ: A3
وزن: 21کیلوگرم

نقاط قوت: قابلیت A3/ ظرفیت کاغذ بالا
نقاط ضعف: چاپ متناقض/ ارزانتر از لیزر است

 Brother MFC-J5945DW یک دستگاه چند منظوره چهار در یک است به این معنی که می تواند چاپ ، اسکن ، کپی و فکس را چاپ کند ، اما این فقط اصول اولیه است. اتصال Wi-Fi و NFC هر دو ساخته شده است ، بنابراین می توانید از راه دور چاپ کنید و از طریق تلفن هوشمند مجهز به NFC خود را چاپ و اسکن کنید. 
این MFP می تواند در دو طرف صفحه چاپ شود و اسناد دو طرفه را به یک برگه واحد اسکن کند. در صورت نیاز به پشته کردن صفحات ، یک ADF 50 برگه وجود دارد و نمایشگر بزرگ 9.3 سانتی متر عملکرد صفحه لمسی را آسان می کند.
 دو سینی کاغذ برای ظرفیت 500 برگ و یک سینی کاغذ چند منظوره دیگر در عقب برای پاکت ها و کاغذهای حروف ساخته شده وجود دارد. و جوهر افشان بودن بدان معنی است که می توانید کاغذ عکس براق را نیز بارگیری کنید. شما حتی می توانید کاغذ عکس با اندازه A3 را بارگیری کنید و این انعطاف پذیری است که به این MFP مزیت واقعی نسبت به رقبای مجهز به لیزر خود می دهد.
 کاری که نمی تواند انجام دهد چاپ دوبلکس روی کاغذ A3 یا اسکن اسناد به اندازه A3 است ، اما یک ویژگی داخلی باعث می شود که منفجر کردن اسکن A4 به کاغذ A3 بسیار آسان شود. 

9-Samsung Xpress C1810W

مشخصات فنی :
دسته: پرینتر لیزر رنگی
سرعت چاپ: ppm 18
ظرفیت کاغذ:250 برگه
اندازه کاغذ: A4
وزن: 16.6کیلوگرم

نقاط قوت: Wi-Fi و NFC/ سرعت چاپ سریع
نقاط ضعف: دوبلکس خودکار نیست/ سریعترین لیزر نیست

چاپگر لیزری هوشمند سامسونگ برای چاپ آسان موبایل به Wi-Fi و NFC مجهز است و توسط یک برنامه پیشرفته موبایل پشتیبانی می شود. این پرینتر دارای اندازه ی مناسب برای استفاده در خانه است. ، اما می توانید مقدار مناسبی از کاغذ و تونر را در داخل قرار دهید ، و این باعث می شود یک چرخه ماهانه 40،000 صفحه خوب باشد. این دو صفحه به طور خودکار چاپ نمی شوند ، اما دارای حالت دوبلکس دستی هستند.

10-Brother HLL2395DW Compact Monochrome Laser Printer

مشخصات فنی :
دسته: پرینتر لیزری
سرعت چاپ: ppm 36 iso
ظرفیت کاغذ:250 برگه
اندازه کاغذ: A4
وزن: 10.3کیلوگرم

نقاط قوت: خیلی سریع/
نمایشگر بصری
نقاط ضعف:
فقط تک رنگ

Brother HLL2395DW یک چاپگر ایده آل برای هر تجارت کوچک است که چاپ زیاد و به سرعت آن را انجام می دهد. بنابراین ، در حالی که ممکن است شما با این چاپگر محدود به سیاه و سفید باشید ، می توانید به لطف ظرفیت 250 صفحه ، قبل از بارگیری مجدد چاپگر ، یک کتاب کامل را در یک دقیقه چاپ کنید. مانند سایر چاپگرهای اخیر این پرینتر ، دارای صفحه نمایش بصری است که به شما امکان می دهد از سرویس های ابری مانند Dropbox و Google Drive و همچنین چاپ “touch to connect” NFC آن را چاپ و اسکن کنید و همچنین می توانید از یک دستگاه تلفن همراه حتی بدون دسترسی به آن دسترسی داشته باشید.

amir mansory
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *