معرفی برترین بازی های PS5 که در سال 2021 عرضه می شوند

خب بالاخره انتظارات به پایان رسید و کنسول ps5 تو کشورمون عرضه شد که البته با توجه به قیمت خود کنسول و بازیاش ، شاید فعلا خرید اون واسه خیلی از ما رویایی به نظر برسه.(پیشنهاد ما اینه که فعلا صبر کنید تا قیمت ها کمی تعدیل و به قیمت واقعی نزدیک شن) اما برای یه عاشق بازی های ویدیویی ، هیچ چیزی نمیتونه مانع رسیدن به عشقش بشه. پس اگه شما هم جزو این دسته هستید پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله همراه ما باشید .

بدون معطلی میریم سراغ جذابترین بازی هایی که قراره سال 2021 روی کنسول PS5 ارائه بشن :

برای اون دسته از گیمرهایی که نسخه های قبلی این بازی رو تجربه کردن ، مامور 47 با ظاهر خشن و بی رحمش ، شخصیتی آشناست. با گذشت 20 سال از ارائه اولین نسخه ، Hitman همچنان جذابیت و هیجان فوق العاده خودش رو از دست نداده.

طبق ادعای سازندگان بازی ، مامور 47 برای انجام جدی ترین و حرفه ای ترین قرارداد در کل دوران کاریش برگشته.

همچنین Hitman3 هشتمین سری از مجموعه بازی های هیت من و نسخه نهایی از سه گانه World of Assassination خواهد بود.

گیم پلی منحصر به فرد مهمترین فاکتور سری بازی های هیت من به شمار میاد و به نظر میرسه قابلیت اینو داره که بین برترین بازی های PS5 قرار بگیره

در این نسخه از بازی ، 6 موقعیت (location) جدید اضافه شده ، هم چنین قابلیت بازی دونفره (multiplayer) در Hitman3 برداشته شده و بازی کاملا اول شخص (single player) است .  

اگر به دنبال تجربه نقش یک قاتل حرفه ای و انجام ماموریت های سخت ، پر استرس و سراسر هیجان هستید ، این بازی ساخته شرکت IO Interactive بهترین انتخابه.

علاوه بر این ، hitman3 روی کنسول PS4 هم عرضه میشه بنابراین قابلیت سازگاری با نسخه قبلی (backward compatibility) رو داره.

تاریخ عرضه Hitman 3 ژانویه 2021 اعلام شده است .

Far Cry 6

Cry یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی و تیراندازی اول شخص است.

Far Cry 5 پرفروش ترین نسخه بازی شرکت Ubisoft در نسل هشتم است و با توجه به محبوبیت قابل توجهش ، پیش بینی میشه که نسخه جدید این بازی هم جزو برترین بازی های PS5 باشه.

داستان بازی مثل نسخه های قبلی ، مقاومت و تلاش برای آزادسازی یک منطقه دربرابر گروهی دیکتاتور است .

داستان Far Cry 6 در یک جزیره به نام یارا (yara) اتفاق میفته و Yaran Dani Rojas  نام شخصیت اصلی بازی است.

شما باید مبارزان و گروه مقاومت خودتون رو برای شکست دادن Anton Castillo دیکتاتور حاکم بر جزیره هدایت کنید.

هنوز جزئیات بیشتری از گیم پلی Far Cry 6 منتشر نشده اما قطعا مثل نسخه های قبلی ، انتظار یک بازی اکشن مهیج رو داریم.

این بازی انحصاری PS5 نیست (در کنسول های PS4 و XboxOne هم ارائه خواهد شد.)

Ratchet & Clank: Rift Apart

Ratchet & Clank جزو بازی های انحصاری کنسول PS5 می باشد که با همکاری کمپانی های Insomniac Games و Sony Interactive Entertaiment قراره در سال 2021 عرضه بشه.

یک بازی ماجراجویی جدید و خلاقانه که کل محیط بازی به خاطر ایجاد دروازه های زمانی و مکانی مختلف ، در یک لحظه تغییر می کنه.

مثل نسخه قبلی  بازی (که در سال 2016 ارائه شد) گیم پلی جذابی داره و با سلاح های خلاقانه و جالب بازی با دشمنان مبارزه میکنید.

همچنین بخش هایی از بازی هم به سکوبازی و انجام مینی گیم های مختلف اختصاص داره. یک شخصیت زن هم قراره به بازی اضافه بشه که هنوز اسمش مشخص نیست. تاریخ انتشار این بازی 3 ماهه اول سال 2021 اعلام شده است .

Outriders

یک بازی تیراندازی سوم شخص است که به وسیله شرکت People Can Fly توسعه و توسط شرکت Square Enix عرضه خواهد شد.

میتونید شخصیت بازی  رو از بین چهار کلاس مختلف انتخاب و ارتقا بدید. این چهار کلاس ، Trickster ، Pyromancer ، Devastator و Technomancer هستند که هرکدوم قابلیتای خاصی دارن و مهارت های اونا رو میتونید در طول بازی افزایش بدید .

همچنین از انواع سلاح ها مثل شات گان و سلاح های رگباری برای از بین بردن دشمنان میتونید استفاده کنید و قابلیت های سلاح هاتونو با پیشرفت در بازی بهبود بدید . تاریخ عرضه Outriders فوریه 2021 اعلام شده و روی کنسول های PS4 و XboxOne هم عرضه خواهد شد

Returnal

Returnal یک بازی تیراندازی سوم شخص در قالب تخیلی و آینده نگرانه است.  Seleneشخصیت اصلی بازی ، خلبان یک سفینه فضایی است که در دنیای بیگانه و حلقه زمانی مجهولی گیر افتاده.

با هر بار مرگ در بازی ، محیط بازی تغییر می کنه و Selene به دنبال راهی برای مبارزه با موجودات فرازمینی و رهایی از اونها میگرده.   

با اخباری که درباره گیم پلی Returnal منتشر شده قطعا شاهد یک بازی منحصربفرد و نوآورانه خواهیم بود. سازنده بازی شرکت Housemarque ، تاریخ دقیق انتشار رو اعلام نکرده اما به نظر میاد برای عرضه این بازی نباید بیشتر از 3ماهه اول 2021 صبر کنیم.

GTA VI

برسیم به بازی محبوب خودم. کمتر گمیری پیدا میشه که از سری بازی های GTA لذت نبرده باشه.

به جرات میشه گفت GTA محبوبترین بازی ساخته شده شرکت Rockstar و جزو پرفروش ترین سری بازی های این کمپانی به شمار میره و بدون شک GTA VI میتونه در رده برترین بازی های PS5 جا داشته باشه.

در مورد گیم پلی و تاریخ انتشار GTA VI اخبار ضد و نقیض زیادی وجود داره اما همونطور که تو نسخه های قبلی این بازی دیدیم ، باید انتظار یه پیشرفت چشمگیر هم در گرافیک و هم در گیم پلی بازی داشته باشیم .

طبق شنیده ها تعداد شخصیت های بازی افزایش پیدا میکنه و گویا قرار بر اینه که Tommy شخصیت محبوب نسخه Vice City دوباره به بازی برگرده . البته Rockstar هنوز خبر قطعی منتشر نکرده و باید همچنان منتظر بمونیم. به احتمال فراوان  GTA VIدر نیمه اول سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد.

Little Nightmares 2

یک بازی ماجراجویی ترسناک و معمایی که توسط کمپانی Tarsier Studios توسعه و به وسیله Bandai Namco Entertainment ساخته شده است .

نسخه دوم این بازی در واقع دنباله نسخه اول می باشد که شخصیتی به اسم Mono به اون اضافه شده .

شخصیت اصلی بازی Maw در خلال ماجراجویی های خود با Mono آشنا میشه و اونها باید وارد شهر مرموزی به نام Pale City که ساکنانش تغییر شکل پیدا کرده و معتاد تلویزیون هستن بشن تا با رسیدن به برج سیگنال این شهر ، با شخصیتی مرموز که شهر رو تسخیر کرده مبارزه کنن .

تاریخ انتشار این بازی فوریه 2021 اعلام شده ، بازی به صورت تک نفره (single player) و در کنسول های PS4 و XboxOne هم عرضه میشه

amir mansory
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *