شرایط گارانتی لپ تاپ و کامپیوتر
سورن آنلاین کیفیت تمامی خدمات خود را تا 3 ماه از زمان تعمیر محصول تضمین می کند
تضمین کیفیت تمامی قطعات و تجهیزات جایگزین شده
تمامی محصولات پس از تعمیر ، تست گردیده و صحت آنها توسط متخصصان سورن آنلاین تایید و سپس به مشتری ارسال می گردد در صورت وجود ایراد ، سورن آنلاین متعهد می گردد مجددا اصلاحات مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. (در این شرایط هزینه حمل و نقل محصول بر عهده سورن آنلاین می باشد. )
خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت ضمانتنامه از سوی مشتری پذیرفته می شوند .
کارت ضمانتنامه تنها با مهر و نشان شرکت دارای ارزش قانونی می باشد و در غیر اینصورت فاقد اعتبار است .
در حفظ کارت گارانتی دقت نمایید زیر به هیچ عنوان کارت المثنی صادر نمی گردد .
هزینه حمل و نقل خدمات بالای 5 میلیون ریال رایگان خواهد بود .
بدیهی است نگهداری اصولی محصول پس از تعمیر برعهده مشتری می باشد و بروز هر یکی از موارد زیر ، ضمانتنامه را از درجه اعتبار ساقط خواهد کرد
مواردی که مشمول گارانتی سورن آنلاین نمی شوند :
- خرابی ناشی از نوسانات برق
- استفاده نادرست از دستگاه
- تعمیر دستگاه توسط افراد غیرمتخصص
- استفاده از قطعات و لوازم بی کیفیت و نامرغوب
- نفوذ مایعات
- سقوط ، ضربه یا صدمات وارد شده به دستگاه
- ایرادات ناشی از نصب نرم افزارهای گوناگون توسط مشتری روی دستگاه