شرایط گارانتی لپ تاپ و کامپیوتر

سورن آنلاین کیفیت تمامی خدمات خود را تا 3 ماه از زمان تعمیر محصول تضمین می کند

تضمین کیفیت تمامی قطعات و تجهیزات جایگزین شده

تمامی محصولات پس از تعمیر ، تست گردیده و صحت آنها توسط متخصصان سورن آنلاین تایید و سپس به مشتری ارسال می گردد در صورت وجود ایراد ، سورن آنلاین متعهد می گردد مجددا اصلاحات مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. (در این شرایط هزینه حمل و نقل محصول بر عهده سورن آنلاین می باشد. )

خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت ضمانتنامه از سوی مشتری پذیرفته می شوند .

کارت ضمانتنامه تنها با مهر و نشان شرکت دارای ارزش قانونی می باشد و در غیر اینصورت فاقد اعتبار است .

در حفظ کارت گارانتی دقت نمایید زیر به هیچ عنوان کارت المثنی صادر نمی گردد .

هزینه حمل و نقل خدمات بالای 5 میلیون ریال رایگان خواهد بود .

بدیهی است نگهداری اصولی محصول پس از تعمیر برعهده مشتری می باشد و بروز هر یکی از موارد زیر ، ضمانتنامه را از درجه اعتبار ساقط خواهد کرد

 

مواردی که مشمول گارانتی سورن آنلاین نمی شوند :

  1. خرابی ناشی از نوسانات برق
  2. استفاده نادرست از دستگاه
  3. تعمیر دستگاه توسط افراد غیرمتخصص
  4. استفاده از قطعات و لوازم بی کیفیت و نامرغوب
  5. نفوذ مایعات
  6. سقوط ، ضربه یا صدمات وارد شده به دستگاه
  7. ایرادات ناشی از نصب نرم افزارهای گوناگون توسط مشتری روی دستگاه